Home » Future of Food » Onze campagnepartners
Future of Food

Onze campagnepartners

met dank aan
met dank aan

Voor deze campagne werkten wij samen met partners in de gehele voedselketen. Lees hieronder alles over de missie en visie van de partners met wie wij samenwerkten.

New Scientist

New Scientist is hét internationaal toonaangevende magazine over wetenschap en technologie, en is er sinds juni 2013 ook in het Nederlands. New Scientist verwondert en verandert je kijk op de wereld met fascinerende ideeën uit de wetenschap. Dankzij onze focus op ‘ideeën die de wereld veranderen’ en de balans tussen diepgang en toegankelijkheid, is New Scientist populair bij een breed publiek.


www.newscientist.nl

Land- en Tuinbouw Organisatie (LTO)

LTO Nederland ondersteunt en verbindt ondernemers in de land- en tuinbouwsector. We zetten ons in voor gezonde dieren en planten en een gezonde omgeving en hebben volop oog voor belangrijke maatschappelijke uitdagingen op het gebied van klimaat, energie, waterkwaliteit, natuur en landschap.

www.lto.nl

Wageningen University & Research (WUR)

Wageningen University & Research is het samenwerkingsverband tussen Wageningen University en Stichting Wageningen Research.

“To explore the potential of nature to improve the quality of life.”

Dat is de missie van Wageningen University & Research. Onze ruim 6.500 medewerkers en 12.500 studenten uit meer dan honderd landen werken in ons domein van gezonde voeding en leefomgeving overal ter wereld, zowel voor overheden als voor het bedrijfsleven.

www.wur.nl

www.wur.eu

Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL)

Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel  (CBL) behartigt de belangen van de supermarktbranche en foodservicebedrijven in Nederland. Er zijn 26 organisaties bij het CBL aangesloten. De levensmiddelenhandel draagt voor ruim 10% bij aan het Bruto Nationaal Product. De branche biedt werkgelegenheid aan ruim 300.000 mensen en is daarmee één van de grootste werkgevers van Nederland. Dagelijks doen vier miljoen consumenten hun boodschappen in de ruim 4300 supermarkten die het CBL vertegenwoordigt. 

www.cbl.nl

Samen Tegen Voedselverspilling

Stichting Samen Tegen Voedselverspilling is het ecosysteem van bedrijven en publieke organisaties die hun krachten bundelen voor het bereiken van een gezamenlijk doel: Samen maken we van Nederland één van de eerste landen ter wereld die voedselverspilling met de helft weet te verminderen in 2030. En daarmee worden we koploper en een wereldvoorbeeld in het realiseren van Sustainable Development Goal 12.3. Samen maken we Nederland #verspillingsvrij. Doe je ook mee?

samentegenvoedselverspilling.nl

Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI)

De Nederlandse levensmiddelenindustrie floreert mede doordat de FNLI als belangenbehartiger, expert en verbinder ruimte, voorwaarden en vertrouwen creëert.

www.fnli.nl


Nepluvi

Bij NEPLUVI zijn ondernemers aangesloten die pluimvee slachten en/of pluimveevlees be- en verwerken, alsmede ondernemers die handelen in pluimveevlees en/of levend slachtpluimvee. De bij NEPLUVI aangesloten bedrijven zijn goed voor tenminste 75% van de werkgelegenheid in de pluimvee-verwerkende industrie. Daarnaast vertegenwoordigen de leden tevens belangrijke marktaandelen in de pluimvee-verwerkende industrie. Zo verrichten de aangesloten pluimveeslachtende bedrijven gezamenlijk meer dan 99% van de slachtingen in Nederland. De pluimveeverwerkende sector verzorgt banen voor meer dan 10.000 mensen.

www.nepluvi.nl

Active & Intelligent Packaging Industry Association (AIPIA)

AIPIA’s mission is to decimate supply chain costs, reduce waste and increase its members profitability by the implementation of Smart Packaging technologies.

www.aipia.info


Food Inspiration

Food Inspiration deelt inspirerende foodservice- en retail verhalen, trends en ontwikkelingen voor de professional werkzaam binnen de service en hospitality.

www.foodinspiration.com


EyeOn

In striving for success, large companies have to continuously struggle against growing internal complexity and external volatility. We help our clients manage this challenge by designing, implementing and executing excellent planning processes as a discriminating factor for success.

With lived through business expertise and top level specialists on big data, machine learning and fast planning applications, we have a drive to implement and make the change happen. We develop and share knowledge on best practices in planning and forecasting and are frontrunner in bringing new developments alive with demonstrable return on investment for our clients as a result.

Have a look at www.eyeon.nl for more information.

Next article